حمل و نقل بین المللی دریایی

حمل‌ و نقل بین المللی دریایی از مهم‌ترین روش‌های حمل‌ونقل است که در سراسر جهان مورداستفاده قرار می‌گیرد. این روش حمل‌ و نقل قرن‌هاست که در حمل کالا و مسافر به انسان یاری رسانده تا علاوه بر سفر، به تجارت نیز بپردازد. به‌دلیل به‌صرفه بودن حمل و ترانزیت دریایی نسبت به سایر روش ها، حمل دریایی از مهم‌ترین انتخاب‌های تجار و فعالان اقتصادی است و باوجود توسعه روش‌های حمل‌ونقل، حمل دریایی همچنان در اولویت انتخاب فعالان حوزه کسب‌وکار است و براساس آمارهای موجود بیش از ۸۰ درصد جابه جایی کالا در جهان از طریق دریا انجام می‌شود.
کشورهای توسعه یافته، بدلیل تبادلات بالای تجاری، برای صنعت حمل و نقل دریایی اهمیت ویژه قائل هستند و سرمایه گذاری کلانی در آن نموده اند.

حمل و نقل بین المللی
در کشور ما نیز متاثر از تجارت جهانی و به دلیل موقعیت استراتژیک آن، حمل و نقل دریایی بسیار حائز اهمیت بوده و بار اصلی تجارت خارجی کشور از این طریق به سرانجام می رسد.
شرکت تکین دریای جاودان با توجه به شعار خدمات متمایز و با دارا بودن نمایندگان فعال در کشورهای مختلف امکان حمل محمولات دریایی متنوع را دارد. حمل محمولات جنرال با کانتینرهای 20 و 40 فوت بصورت تحت روش های مختلف حمل ارائه بالا ترین معافیت حق توقف (دموراژ) و دریافت کرایه حمل مدت دار و حمل محموله های خاص با کانتینرهای مناسب مانند یخچالی – فلت رک فلکسی – اوپن تاپ و پلتفرم نیز از خدمات ویژه ی ما به مشتریان محترم است.
همچنین محمولات فله و خطرناک دریایی نیز در سبد فعالیت شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است.
امکان حمل با روش های مختلف مانند کراس استاف، ترانسشیپمنت، سوییچ اسناد وحمل محمولات تحریمی نیز در مجموعه فراهم است.

کلمات کلیدی را وارد نمایید